Mitt "nya" badrum!

Som vissa av er vet är jag nyinflyttad och tyckte att badrummet såg lite tråkigt ut. Så nu har jag stylat badrummet på ett lätt och billigt sätt. Vad tycker ni?

Före                                                           Efter
 

Största förändringen gjordes med kakeldekorer som jag köpte på Lagerhouse (49 kr/10 st) och delade i 3 delar med hjälp av en pappersskärare. 
                                                         Före
                                    
         

Ljus från Ikea som jag stylat lite                        Orkideér köpta på ikea & vas från Lagerhouse
  

Tavlor köpta på ikea & ramar från Clas Ohlson   Bad- kulor, rosor, skumm & salt från Åhléns
  

Handdukar (Ikea) & tvålpump från Lagerhouse    Eget "hemmaspa" med badskumm och blommor
 

/Sara

Kommentarer
Postat av: Elin

Sara jag gillar din nya blogg, tänk om jag bara hade en gnutta av din energi och öga för inredning.. Det skulle varit bra för min lilla lya.



Kramar

2010-01-12 @ 19:34:41
Postat av: Sofia

Jag gillar din uppställning "Bad- kulor, rosor, skumm & salt från Åhléns". Jättesnyggt!

2010-02-17 @ 09:40:34
URL: http://www.apartmentpuzzle.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0