Klädstegen är klar!

Min klädstege är äntligen klar!!





Så här gjorde jag:
Till sidorna använde jag råplanat virke i dimensionen 45 gånger 45 millimeter och jag valde att ha dem 230 centimeter långa vardera. Jag använde även en rundstav med en diameter på 27 millimeter som jag kapade i bitar á 35 centimeter. Jag borrade sedan hål för rundstavarna och fyllde på rikligt med trälim innan jag fäste stavbitarna. Slutligen målade jag den vit. Priset för trästegen blev ca 70 kr för trämaterialet och 130 kr för färgen (färg som jag även kommer kunna använda till kommande möbelprojekt).

Hoppas ni får en trevlig kväll, jag och min sambo firar 2 år så vi ska dricka lite vin nu!

/Sara

Kommentarer
Postat av: Sebbe

Finurligt och fint!!

2010-01-04 @ 20:30:47
Postat av: Daniela

Snyggt!

2011-07-13 @ 17:34:29
URL: http://hemomkring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0