Bygga en egen klädstege?



Har länge stört mig på de kläder som inte är rena men fortfarande används och som tycks växa sig större och större i en hög på sovrumsgolvet. Tror inte jag är ensam om problemet? Har därför länge letat en klädstege men den enda jag hittat till ett rimligt pris är på Åhléns för 249:- (ovan på bild). Problemet är att jag tycker den är alldeles för kort och att den därför skulle"försvinna" bredvid den höga garderoben i sovrummet. Bestämde mig därför alldeles nyss för att jag ska bygga en egen. Så imorgon bär det iväg till olika trävaruhus för att köpa virke. Resultat och tillvägagångssätt kommer inom kort.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Helena

God morgon!! spännande och se om du kommer lyckas med stegen =) du kan väl ringa mig när du vaknar, vi skulle iaf vara hos hanna och äta middag. ha de fin!!!

2010-01-02 @ 09:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0